24/02/2011

Style moment.......Cheryl Cole

Danas sam citala novi broj casopisa Elle i nakon citanja clanka o Cheryl Cole, odlucih da ovaj post posvetim bas njoj. ;) Uzivajte :*








Cheryl Cole - rodjena 30.juna 1983. godine u Engleskoj.
2002. je izabrana za clana grupe Girls Aloud, sa kojom je postigla veliki uspeh. Cak 20 singlova je otislo u top 10! 
2008. je postala sudija u emisiji The X Factor.
U julu 2006. se udala za fudbalera  Ashley Cole-a, ali je razvod usledio 2010. usled njegovog neverstva. :(
U aprilu 2009. pocela je da radi na samostalnoj karijeri; izdala je album pod nazivom '3 words'. Prvi singl sa ovog albuma je 'Fight for this love' (jedna od mojih omiljenih pesama) :)
1. novembra 2010. izdala je drugi album pod nazivom 'Messy Little Raindrops', na kome je prvi singl bio 'Promise this'

U februaru 2009. se pojavila na naslovnoj strani casopisa British Vogue, a u novembru na naslovnici casopisa Elle.
Krajem 2009. postala je zastitno lice brenda L'Oréal.






I za kraj......malo muzike... ;))





Kisses :****
Tami 

8 comments:

  1. I like her songs, but when it comes to her style shes no icon for me.
    Still shes a verx pretty girl und always dressed nice.

    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ona mi je preslatka i pesme su joj fenomenalne!Sto se tice stila, igra na sigurno, pa i ne gresi puno, ali ja sam uvek za nesto upecatljiviji i hrabriji stil, ali pantalone sa prve dve slike ubijaju!!!:))

    ReplyDelete
  3. Slazem se u potpunosti, nema neki upecatljiv stil, ali mi je tako slatka, da nisam mogla da odolim da ne postavim slike :DD A pesme su joj odlicne :)))

    ReplyDelete
  4. predivna mi je <3

    ReplyDelete
  5. Kupila Elle, čitala, divna divnaaa!:)

    ReplyDelete
  6. Obozavam je, i njene pesme i njen stil!

    ReplyDelete
  7. hii!!so nice your blog!!

    now following!

    kisses from madrid

    http://loveshoppingandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. skroz je simpa, a bome nije losh ni novi broj elle_a :)

    ReplyDelete